{8179}: Det känns som tombolan hittat fel siffra igen. Jag är långtifrån en våldsam man, och önskar att ingen håkkyspelare ska behöva sluta spela p g a för många hjärnskakningar. Men just när det gäller avskrädet Skröder så tycker jag nästan att alla som proppar honom ska få en present istället.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag är långtifrån en våldsam man, och önskar att ingen håkkyspelare ska behöva sluta spela p g a för många hjärnskakningar.
Men just när det gäller avskrädet Skröder så tycker jag nästan att alla som proppar honom ska få en present istället.