... Var inte stämningen i NHK Arena helt sjuk mot Modo? Har sett lite klipp nu i efterhand också. Det var bättre tryck i arenan nu med 5300 än senast (6000) mot Modo. Vilken jävulskt härlig arena vi har när publiken kommer! I lilla Timrå. Det var en ynnest att få uppleva gammal härligt tryck i arenan igen. Åtminstone där håller vi hög SHL-klass! Hoppas på liknande tryck i slutspelet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilken jävulskt härlig arena vi har när publiken kommer! I lilla Timrå. Det var en ynnest att få uppleva gammal härligt tryck i arenan igen. Åtminstone där håller vi hög SHL-klass! Hoppas på liknande tryck i slutspelet.