Jag är väl medveten om det. Har själv skrivit om det tidigare.
Men här finns ett svårt dilemma för min del:
Om AIK går förbi oss i tabellen får jag åtminstone EN hemmamatch - den mot Pantern i Malmö. Av strikt egoistiska skäl ser jag gärna att så blir fallet.
Om vi håller femteplatsen förbättrar vi naturligtvis våra chanser i kommande MHR och det betraktar man givetvis också som en önskvärd realitet. Dock får en annan då NOLL hemmamatcher.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag är väl medveten om det. Har själv skrivit om det tidigare.
Men här finns ett svårt dilemma för min del:
Om AIK går förbi oss i tabellen får jag åtminstone EN hemmamatch - den mot Pantern i Malmö. Av strikt egoistiska skäl ser jag gärna att så blir fallet.
Om vi håller femteplatsen förbättrar vi naturligtvis våra chanser i kommande MHR och det betraktar man givetvis också som en önskvärd realitet. Dock får en annan då NOLL hemmamatcher.
Hur skulle andra ha resonerat? Fan vet! : )