Modano: Oskarshamn skräller??? Är du inte klok!!! AJK lär ju mangla sönder dom ikväll fan.. Söderqvistens sista match i IKO ikväll.. Han grät ut i lokalblaskan efter torsken mot Tingsryd... Nä....usch vad SMISK vi få ikväll!!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är du inte klok!!!
AJK lär ju mangla sönder dom ikväll fan..
Söderqvistens sista match i IKO ikväll..
Han grät ut i lokalblaskan efter torsken mot Tingsryd...
Nä....usch vad SMISK vi få ikväll!!!