1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1807522

Sv: Meca Race 2017
Och hur ska man dra in 700 000 till fogden med den här jävla inställningen i laget? Vi har kanske 4-6 lirare som stolt kan inkassera sin lön,

Resten borde skämmas.

Kritik från Molinder i pausen? "Vi får gå på för tok långa byten"...

Svarskommentarer

Sv: Meca Race 2017
Smokey: Ja denna pinsamma match tillsammans med att vi slarvade bort 5:e platsen och hemmafördelen bådar inte gott för vå ekonomi. Man får nog vara glad om det kommer 1000 pers nästa hemma. Såg att Z:a sa att han föjt Timrå mer än vanligt denna säsong, det är väl våran räddning kanske, Att han pungar in lite Cash!

Sv: Meca Race 2017
Det här känna ungefär lika roligt som när man gjorde lumpen i Boden. Giv akt och manöver - snart är skiten över!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer