Helt sjukt att det ska krävas ett matchstraff för att få bort Stene från isen. Snubben skulle ha kickats redan i oktober. Ytterligare ett bevis på RF:s totala menlöshet som tränare.
Nu hoppas vi att det finns någon substans i nubben-till-FBK-ryktena (även om det känns absurt otroligt), så börjar vi med lite jävla fräscht nytänk i den här föreningen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...