1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1807579

Sv: Meca Race 2017
Dundee: Trist. Då fortsätter väl nubbens livstidskontrakt rulla på då.

Också trist att Timrå har så löjligt svårt att göra mål. En klart bättre period, och slagläge när AIK hamnade på hälarna. Men vad hjälper spelövertag och klara lägen när man bränner allt?

Molla är en tveksam kapten. Mr medioker personifierad. Aldrig dålig, sällan en härförare. Så självklart att han aldrig skulle avsluta själv i 2-1:an utan försöka passet. Brinn lite, nyp till!

Intressant tredje att vänta. Även om den skulle ta vid där andra slutade känns det som att AIK bara är ett lyckat anfall från 5-2. Timrå är tio liter svett och en jävla massa röta från 4-3. Men det k a n gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...