1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1807634

Sv: Meca Race 2017
Jaji, "Ollan" stängde kl 21 som vanligt på måndagar. Hem gick Nalle med ett minimalt hopp om ett mirakel. Men icke. 4-3 stod sig matchtiden ut och här sitter man nu och är ledsen i ögat. Säsongen lär vara över och nu vänder fokus över till Giffarna igen. Timrå har fastnat i en rävsax. Vi kommer inte längre än så här med nuvarande ledning och personal. I terspisyfte monterade jag precis upp det nyinköpta duschdraperiet. Halkskydd fixade jag också. Det är roligt att handla prylar på Clas Ohlson, men mindre kul att se Timrå torska. Håller med Modano om att man vill se ett större och tyngre manskap. Nuvarande är lite för menlöst och håller inte i längden. Sorg i hjärtat nu. Vi fans förtjänade ett bättre öde än så här. Jävlar i min lilla låda vad tungt det blir att vakna upp i morgon med den trista insikten... : (

Svarskommentarer

Sv: Meca Race 2017
terapisyfte

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.