Jämtlandsfil: På tal om spya, såg i ST att Lauritzen kaskadspytt i bussen igår. Det fattas väl bara att halva laget insjuknar nu med.
Inlägg: 1807734
Svarskommentarer
Sv: Meca Race 2017
Sputnik: Kunde gott levererat den 'pizzan' i AIKs bås och då gärna på #51. Han åkte runt och störade sig igår.
+ 1
Sv: Meca Race 2017
Sputnik:
Det kanske är lika bra att det hela slutar med ett kräkinferno och totalkatastrof i stället för att vi är så där försmädligt nära som MoDo var i fjol. Jag menar, en hel bygd försattes ju i chock och sorg för en lång tid framåt. Några sköna spyor däremot är inget man dör av.
Avdelningen vänd allt negativt till något positivt.
Det kanske är lika bra att det hela slutar med ett kräkinferno och totalkatastrof i stället för att vi är så där försmädligt nära som MoDo var i fjol. Jag menar, en hel bygd försattes ju i chock och sorg för en lång tid framåt. Några sköna spyor däremot är inget man dör av.
Avdelningen vänd allt negativt till något positivt.
+ 2