1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1807854

Sv: Meca Race 2017
Tvåtallar: Var på Hovet igår. Visst är det så att alla går in och gör sitt bästa, inget snack om det, men generellt känns vi lite små mentalt och då blir man uppäten av mer rutinerade motståndare och/eller motståndare med fler vinnarskallar.
Älskar dock Dahlens vinnarskalle. Det är shining runt den som någon gammal FK skulle ha uttryckt sig.

Svarskommentarer

Sv: Meca Race 2017
sargad:
Fin vinnarskalle på Dahlén igår, som i alla andra matcher. You have to utföra/leverera också.

Mot AIK var han blek,dålig smartness.

Men fin revansch mot TIF blir bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.