+ 4
Inlägg: 1808085
Svarskommentarer
Sv: Meca Race 2017
EXPLORERSMÅLAND:
Där är vi rörande överens. Ungefär som inom fotbollen. Fattar ibland inte vad hockeyn sysslar med. Bara vi inte närmar oss NHL-systemet. Det känns fruktansvärt ointressant med det upplägget. Jag vill ha svängdörrar och variation över divisionsgränserna!
Där är vi rörande överens. Ungefär som inom fotbollen. Fattar ibland inte vad hockeyn sysslar med. Bara vi inte närmar oss NHL-systemet. Det känns fruktansvärt ointressant med det upplägget. Jag vill ha svängdörrar och variation över divisionsgränserna!
+ 1
Låt Lag 13-14 åka ur SHL på stört...
Lag 11-12 få kvala....
Ut med Rögle och Leksand!