Efter avslutningen är jag orolig, känns som om vi kan falla igenom...
Inlägg: 1808387
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-03-08
Laken: spännande fortsättning iallafall...
Bara dom inte blir för passiva, dom är ju alltid bäst när dom bara kör.
Bara dom inte blir för passiva, dom är ju alltid bäst när dom bara kör.
Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-03-08
Var nog bra med periodpaus,gör vi 5-2 så tror jag luften kan gå ur Tingsryd lite.