DJ Hemp: Nej. Det tror jag tyvärr inte. Quäggle är i grund och botten ett rätt solitt SHL-gäng. Men en osannolik mängd skador har förstört deras säsong i år. Men det jag har sett av dom i år kontra de allsvenska matcher jag sett så är skillnaden i tyngd och skicklighet alltför stor.
Rögle tror jag vinner sin kvalserie ganska enkelt oavsett motstånd. Däremot tycker jag att Leksand är ett betydligt skakigare lagbygge som Mora nog kan ställa till det för. Hoppas det i alla fall.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Quäggle är i grund och botten ett rätt solitt SHL-gäng. Men en osannolik mängd skador har förstört deras säsong i år. Men det jag har sett av dom i år kontra de allsvenska matcher jag sett så är skillnaden i tyngd och skicklighet alltför stor.
Rögle tror jag vinner sin kvalserie ganska enkelt oavsett motstånd. Däremot tycker jag att Leksand är ett betydligt skakigare lagbygge som Mora nog kan ställa till det för. Hoppas det i alla fall.