+ 1
Inlägg: 1809100
Svarskommentarer
Sv: Västerviks IK - Timrå IK 2017-03-10
Nu kör vi, nu vinner vi. Jag är less på Västervik och deras jävla skit arena. Dom har alltid medstuds hemma så se fan till att gör många mål!!
+ 1
f.ö ett slagkraftigt lag tycker jag.
Skulle dock ställt #26 före #51.
Köör pojkar!!