Knylan och Kongo. Klocka ord. Ibland känner Man sig bara så jävla frustrerad och hetlevrad. Jag har kritiserat Roger och organisationen lite väl hårt den här säsongen. I eftertänksamhetens bleka krankhet inser man det.
Vi kan bara ödmjukt konstatera att det är äckligt jobbigt att var TIK:are. FÖR ALLA!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag har kritiserat Roger och organisationen lite väl hårt den här säsongen.
I eftertänksamhetens bleka krankhet inser man det.
Vi kan bara ödmjukt konstatera att det är äckligt jobbigt att var TIK:are. FÖR ALLA!