Modano: Haha! Jag vet faktiskt inte, det är onekligen inte helt enkelt. Jag tror exempelvis inte att Lauritzen lär bli helt utan uppvaktning från SHL. Hur tänker han då? Vad händer då i truppen med löneutrymme m.m? Jens Westin? Han lär inte heller vara utan anbud så mycket som Harald berömt honom i år. Det är svinsvårt detta, Modano. Hur gör vi med Robin Persson? Mattias Nilsson?
Jag har inget bra svar på din fråga. Ohre. David Westlund. Stene. Typ. Vad känner du?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer