1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1811973

Sv: Apropå nånting...
Vi ledde med 3-1 i matcher i kvarten 2009. HV reducerade och sedan hade vi jätteläge att avgöra fram till 4-2 hemma, men så inträffade den där kräkframkallande vändningen och i sjunde och avgörande i Kinnarps dukade vi slutligen under.

Året innan hade vi 2-1 i matcher i semin, men var inte lika nära att gå vidare den gången. HV tog det med 4-2 i matcher och vann sedan SM.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.