1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1813067

Sv: Apropå nånting...
Smokey:

Apropå leksingar...

Det var ingen annan än jag som såg det där inslaget på TV4-sporten i onsdagskväll, då reportern bl a frågade en leksandssupporter om han kunde tänka sig att dricka en Mora-läsk?

Svaret löd: "Nej, du! Den där skulle jag inte ens hälla innanför kalsongerna om kuken brann..."

En modern svensk hockeyklassiker.

Man kanske borde skicka några förslag till Leksands kommun om nya kommunslogans. T ex:

"Leksand - kommunen där kukar står i brand"

"Leksand - kommunen med flest brandmän per capita"

"Leksand - kommunen som inte har Mora-läsk i brandsläckarna"

Med mycket mera. Men nu måste jag bara jobba lite... : /

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer