1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1814783

Sv: Silly Season 2017/2018
Men alltså herregud, att folk fortfarande vill ha Åkerlund? Vilket årtionde lever ni i?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2017/2018
Puckat: Vad ska man tro om nästa säsong då.. Känns som att vi kommer att flytta upp några juniorer. Olofsson och Hållander känns rätt givna, mest potential i dom och gjorde det bra när dom var uppe i slutet. Kalte och även Wiberg bör ha en chans.

Hardegård och Själin hoppas jag blir kvar, speciellt Hardegård som var riktigt bra i slutet. Skönt att Brattström blev kvar i föreningen. Kan bli riktigt bra.

X - Brattström

X - Lauritzen - X
Persson - Johnsson - Wedin
Zetterberg - Rundqvist - X
Lögdal - Molinder - Weigel
X - Olofsson - Hållander

X - Hardegård
Strömberg - Nilsson
Persson - Dalroth
Själin - X

Bara en liten snabb EP-scoutning.. Vad tror ni? Vilka är era tankar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer