Nu blev snubben inte bara stadsminister utan snarare statsminister. Tyckte att han gjorde jobbet ganska bra. Tills den där alliansen från helvetet fick sin chans att förstöra alltihop. Tack och lov fick eländet ett slut för snart tre år sedan. Må de alltid fortsätta verka i skuggan av den svenska politiken. Heja VPK. Alltid rött - alltid rätt! 🙂
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu blev snubben inte bara stadsminister utan snarare statsminister. Tyckte att han gjorde jobbet ganska bra. Tills den där alliansen från helvetet fick sin chans att förstöra alltihop. Tack och lov fick eländet ett slut för snart tre år sedan. Må de alltid fortsätta verka i skuggan av den svenska politiken. Heja VPK. Alltid rött - alltid rätt! 🙂