1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1823223

Sv: Apropå nånting...
Blir en liten avbetalning till komunen "Timrå IK har fler ekonomiska problem. Sammanlagt har klubben i dagsläget en skuld på 2,7 miljoner kronor till Timrå kommun. Det handlar om obetalda hyror för ishallen, elräkningar och andra utgifter i driften som klubben inte betalt. Det ska regleras.
– Pengarna ska in och de ska betala av sin skuld under de kommande två åren, säger Jan-Christer Jonsson.
Varför har inte det reglerats tidigare?
– Vi har inväntat det här med att göra klart med hyran så att de vet vilken ekonomi de har, förklarar Jan-Christer Jonsson."

Svarskommentarer


Sv: Apropå nånting...
luffaren: den kan inte den snåla fan Zetterberg som sitter på en halv miljard gå in o pröjsa in det då? Otacksamma skäggiga jävul..fy fan..😋

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer