250 kilo>> Det är väl ingen som bett dig svara på nåt inlägg om du inte vill ! Det är bara på TIK:s sida som det finns självutnämnda "internetpoliser" som springer runt och ska kontollera allt och alla ! Kolla på VF:s sida där svordomar och förolämpningarna haglat den senaste veckan , varför är inte konstapel HH och assistenten 250 kilo där och predikar hur man ska bete sig på hockeysnack ??
Är det så att HH och 250 kilo endast blir "arga" då kritik dyker upp på TIK:s sida och inget annat lags sida eller ?
Jag har inte läst nånstans att det är förbjudet att komma med "negativa och kritiska inlägg på just Timrås sida men ingen annastans , eller har HH och 250 kilo nån egen liten hemlig "lagbok" där dom kan skriva förhållningsregler för oss andra "vanliga" personer som bara vill ge sin synpunkt på saker och ting !!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är bara på TIK:s sida som det finns självutnämnda "internetpoliser" som springer runt och ska kontollera allt och alla !
Kolla på VF:s sida där svordomar och förolämpningarna haglat den senaste veckan , varför är inte konstapel HH och assistenten 250 kilo där och predikar hur man ska bete sig på hockeysnack ??
Är det så att HH och 250 kilo endast blir "arga" då kritik dyker upp på TIK:s sida och inget annat lags sida eller ?
Jag har inte läst nånstans att det är förbjudet att komma med "negativa och kritiska inlägg på just Timrås sida men ingen annastans , eller har HH och 250 kilo nån egen liten hemlig "lagbok" där dom kan skriva förhållningsregler för oss andra "vanliga" personer som bara vill ge sin synpunkt på saker och ting !!