+ 5
Inlägg: 1829468
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2017/2018
JobbaPuck: Tack Tack. Så länge han är jobbig som sjutton att möta så blire nog ok.Har inga stora förväntningar, utan hoppas mest på rak mot mål och våga tackla.
Sen om han står framför mål och skymmer alt får in några puckar så "Fine by me".
Sen om han står framför mål och skymmer alt får in några puckar så "Fine by me".
+ 2
Det ni får i honom är en tuff powerforward som behöver lära sig att tygla humöret och att inte vara en medgångsspelare. Ojämn är den bästa beskrivning jag kan ge. Får man ut den potential som han ändå har och om han kan hålla ångan uppe då kommer han att vara en jobbig jävel att möta för de flesta.