Puckat: Nubben väldigt nöjd med att få Hauken att gå i lås, vilket jag förstår. Det kändes helrätt från sekunden efter att du slängde fram honom som ett alternativ. Stor potential att hålla samma klass som Mattsson gjorde under delar stora delar av föregående säsong, men det är framförallt målvaktssidan som enhet som fått sig ett rejält lyft. Oerhört viktigt när det kommer till kritiska delar av säsongen. Titta bara på hur det gick borta mot Gnaget i Mecapremiären. Mattsson borta, vi var rökta direkt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.