1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 183173

33 steg till toppen
TIK-MODO 4-1..
FBK-TIK 1-3..
TIK-SSK 3-1..
DIF-TIK 4-1..
HV71-TIK 4-3..
TIK-MIF 5-2..
LIF-TIK 1-3..
TIK-LHC 2-1 efter straffar..
LHF-TIK 3-2 efter sudden..
BIF-TIK 3-4..
TIK-VF 1-4..
MODO-TIK 0-3..
TIK-FBK 4-6..
SSK-TIK 4-1..
TIK-DIF 1-2..
TIK-HV71 5-0..
MIF-TIK 7-0..
TIK-LIF 7-4..
LHC-TIK 0-3..
TIK-LHF 4-1..
TIK-BIF 5-4 efter straffar..
VF-TIK 4-3 efter straffar..
MODO-TIK 7-4..
LHF-TIK 2-5..
TIK-SSK 3-1..
LIF-TIK 1-3..
TIK-HV71 3-2 efter sudden..
MIF-TIK 1-2..
LHC-TIK 2-3..
TIK-BIF 3-4 efter straffar..
BIF-TIK 2-7..
TIK-LHF 5-2..
TIK-MODO 4-1..
33 omgångar spelade och vi leder Elitserien....69 poäng....111-79 i gjorda och insläppta mål.....vi har gjort flest mål av alla....VI ÄR BÄST I SVERIGE,men det visste jag redan i somras.....slutspel pratar alla om......jag vill höja eran ribba redan nu......SM-GULD.......det är just det som Timrå IK kommer att få i vår.......sitt historiska SM-TECKEN......inget kommer att kunna stoppa oss i år....på tisdag möter vi Frölunda i en "TIDIG SM-FINAL" nu laddar vi allt vi har.....jag vet att vi kommer att slå Frölunda på tisdag de är för dåliga på bortais....vi kommer att vara 4 pinnar före dom.....
Vi fortsätter våran härliga och offensiva segermarsch mot serieseger,slutspel och vårat historiska SM-GULD i vår...

Älska Timrå IK ALLTID!!!!!!!!VI ÄR BÄST I SVERIGE!!
SKÅL!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer