SMÅLAND: Timrå låg ju i serieledning i början av säsongen också, men det var inte samma sak. AIK gjorde detsamma förra säsongen, även om Timrå låg där längre. Men nu känns det mer som att vårt gäng förtjänat platsen i LEDNING. På TIK013 (länk) finns en placeringskurva. Där kan vi lätt konstatera att Timrå inte varit sämre än fjärde placering i år. Ljuv läsning för varje timråit.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
På TIK013 (länk) finns en placeringskurva. Där kan vi lätt konstatera att Timrå inte varit sämre än fjärde placering i år. Ljuv läsning för varje timråit.
Älska Timrå IK Alltid!!!