esaselänne:Rätt inställning ! Kan Arne Weise mala på så varför inte Sjödin och Larsson ? Tillsammans kan de hålla varandra i hand över ättestupan och den hägrande allsvenskan.
Det finns något fint med spelare som aldrig slutar förrän krämporna tar över och Brynäs är ju ett traditionsrikt lag.
Tradition och klubbkänsla står som bekant vida över individuella prestationer och resultat.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tillsammans kan de hålla varandra i hand över ättestupan och den hägrande allsvenskan.
Det finns något fint med spelare som aldrig slutar förrän krämporna tar över och Brynäs är ju ett traditionsrikt lag.
Tradition och klubbkänsla står som bekant vida över individuella prestationer och resultat.