1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 183227

Sv: 33 steg till toppen
El Maco: Tacka Anders Huss för Lind Casselståhl, sen kom ju klockare, Pölle, Lindström och Lindholm från BIF. Tror för övrigt att Modo kommer att få svårt att sig uppåt i tabellen sämsta laget hittills i Isstadion och TIK spelade mycket under sin förmåga ändå
klar vinst mot Modo Leksand får också se upp så de inte tappar för mycket men LHC kan kanske vända trenden,
Timrå är bäst och jag tror de kan hålla sig på topplats hela serien, men sen är det för många matcher, för tok för många i Slutspelet bäst av 7 i varje slutspelsserie.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer