Hur kommer det sig att SCA-cupen är så utspridd nu för tiden? Såväl geografiskt som i tiden. Har det kanske att göra med IFSH:s frånfälle? Jag gillade i alla fall mest den tiden då alla matcher spelades i Gärdehallen och då man även bytte ut lagen, som var fler än i dag, för varje säsong. T ex Skellefteå och Frölunda samt en del finska lag. Var befinner jag mig nu? I skarven mellan 70-tal och 80-tal kanske. Those were the days...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer