DJ Hemp: vi ser lite "sömniga" ut ikväll.
Inlägg: 1834390
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: ser ut precis som i första perioden mot Modo senast, man gör det väldigt svårt för sig i egen zon och spelar fast sig själva i onödan genom slarvigt passningsspel. Sen får man ha i åtanke att Modo väl har spelat nån mer match än oss och har lite mer matchtempo i sig.