Bara glömma och gå vidare. Inte mycket att göra åt deras bisarra skitmål.
Inlägg: 1834426
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Samma sak hände oss när vi möttes förra gången,två av era mål var "oplanerade" och tur mål.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Förövrigt tycker jag Dahlroth fortsätter vara en risk och ställer till det för sig hela tiden. Kan inte se att han skall gå in på 6 backar när alla är tillgängliga.
+ 2