1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1834480

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Jag håller med dig. Tycker Kinnwall har varit riktigt bra i PP. Ser bekväm och självsäker ut. Som vanligt med yngre offensiva backar så har han problem med uppspelen ibland. Försöker göra för mycket och krångla till saker istället för att bara passa. Men sånt lär han sig förhoppningsvis med tiden. Jag hoppas Fredrik Andersson ger han tid och chans att utveckla sitt spel. För jag tycker vi varit helt utsvulten på offensiva backar dom senaste säsongerna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
John Cena: Gällande offensiva backar så tycker jag det ska bli intressant att se vad Hardegård kan prestera kommande säsong. Tycker han var en av våra bästa backar offensivt förra säsongen och kan han ta ett steg till denna säsong så blir det riktigt spännande att se Timrås PP!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer