Jimmy>> Kan du säga nåt inlägg där jag använtordet hata ! Alla inlägg jag har skrivit har varit konstruktiva och om dessa innehållit orden "ni är sämst" så har det klart och tydligt skrivits varför tex Christian Due-Boje är "dålig"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla inlägg jag har skrivit har varit konstruktiva och om dessa innehållit orden "ni är sämst" så har det klart och tydligt skrivits varför tex Christian Due-Boje är "dålig"