DJ Hemp: Och där kom tvåan💪! Wedin ass Liljedahl! Timrå börjat bra!!! Och nu kommer trean!!! Effektiva nu! Persson igen målskytt! Vore kul om han får till målskyttet nu efter förra säsongen som var målfattig för hans del! Enoch imponerar så här långt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wedin ass Liljedahl! Timrå börjat bra!!! Och nu kommer trean!!! Effektiva nu!
Persson igen målskytt! Vore kul om han får till målskyttet nu efter förra säsongen som var målfattig för hans del!
Enoch imponerar så här långt!