Inlägg: 1835240
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Fan, jag hade inte koll på spelprogrammet och inser först nu att jag inte är i stan den kvällen. : (
Fan, jag hade inte koll på spelprogrammet och inser först nu att jag inte är i stan den kvällen. : (
Jag är i nania en snabbis.
Var är vi innan?