Inlägg: 1835289
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND:
Det vill jag verkligen ha. Hoppas och antar att matchen spelas i Malmö Isstadion och inte i det där kallhålet här intill. För i så fall behöver man sannerligen några varma glögg innanför västen.
Det vill jag verkligen ha. Hoppas och antar att matchen spelas i Malmö Isstadion och inte i det där kallhålet här intill. För i så fall behöver man sannerligen några varma glögg innanför västen.
Skriv upp att i Almenackan!!!
Då blir glöggnatta!!!