Bara jag som tycker det är lite konstigt att Timrå inte har släppt lösbiljetterna än? Alla andra lag har gjort det. 1 vecka kvar till premiären liksom...
Inlägg: 1835300
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Han har uppenbarligen inte koll. Att Haukeland åker på OS kommer vara vårt minsta problem.
+ 4