3299 helvilda och galna individer besöker lada ikväll... Segergarren och skumpan ligger på kylning... På sig har man den röda hemmatröjan man köpte för över 20 år sedan... Luktar allt möjligt ( Aldrig tvättad). Ikväll slakt vi Hästen... Haugelann håll nollan.. EB gör två kazzen... Festen har börjat.... Ge oss FRIDEN!!!! Ge oss Gloria 😇 och Vicktory!!! Rid inatt... Go Timrå Go... Ända in i tallskogen!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Segergarren och skumpan ligger på kylning...
På sig har man den röda hemmatröjan man köpte för över 20 år sedan...
Luktar allt möjligt ( Aldrig tvättad).
Ikväll slakt vi Hästen...
Haugelann håll nollan..
EB gör två kazzen...
Festen har börjat....
Ge oss FRIDEN!!!!
Ge oss Gloria 😇 och Vicktory!!!
Rid inatt...
Go Timrå Go...
Ända in i tallskogen!!!