Det kan jag själv inte svara på ! Det får HH och 250 kilo stå för , det är dom skriver det , har själv frågat vart dom fått nånting sånt ifrån , men av nån anledning så vågar dom inte svara !
"favoritlag" tillskillnad från vissa andra supporters (SSK/TIK/LHC:are) på detta forum så har jag bara ett lag och det är SSK , därför är jag lite frågande till uttrycket "favoritlag" !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det får HH och 250 kilo stå för , det är dom skriver det , har själv frågat vart dom fått nånting sånt ifrån , men av nån anledning så vågar dom inte svara !
"favoritlag" tillskillnad från vissa andra supporters (SSK/TIK/LHC:are) på detta forum så har jag bara ett lag och det är SSK , därför är jag lite frågande till uttrycket "favoritlag" !
Håller du på fler lag än ett i ishockey ?