Skulle vara intressant att veta hur många biljetter som sålts till matchen i morgon. Man kanske kan göra som nån härinne gjorde för ett antal år sedan, gå in på arenaöversikten och räkna markerade stolar..
mikenomad: Kollar man igenom sektionerna, under beställningsflödet på TIK sidan, så får man en känsla av att ca hälften av platserna är upptagna. Sen skiljer det mellan sektionerna.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer