1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1848

Sv: Mästarcupen och Timrå IK går inte ihop
Könjak: Det är sorgligt att vissa inte kan hantera friheten av att ha en gemensam community för tio olika lag. Det förstör definitivt läsvärdet i Timrås Hockeysnack att en person gör sitt bästa för att sprida osämja via osakliga och okunniga inlägg. Om du irriterar dig över "självutnämnda internetpoliser" så kan du väl hålla dig i gästböcker där dadda-hink-och-spade-inlägg är mer accepterade.

Är det dags att ta en diskussion om moderatorernas ansvar? I gamla gästboken fanns generalklausulen "inga fjantinlägg". Är det dags att återinföra så att även icke-Timråiter förstår? Jag känner i alla fall att det är olyckligt med tio-femtonreplikers tjafs om ingenting. Vilket det här inlägget späder på...

Avslutar med Silly Seasons just nu smaskigaste hockeyrykte: Peter Toresson vaktar kanske målet i Sollefteå!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer