1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1850443

Sv: Apropå nånting...
Puckat: längtar fortfarande efter tröjor med Timrå-loggan framtill istället för gömda nånstans på armarna.
Alla andra lag har sin logga väl synlig framtill, bara vi som uppenbarligen skäms för vår logga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Håller med, trots att just TIMRÅ är det som är det mest klassiska. Tallarna kan inte ha suttit på magen speciellt många säsonger. Jag förstår att man gärna använder ytan på magen för sponsring men om man vill göra en rockad inom någon säsong så får man gärna köra tallarna, nu när klubben officiellt gått ut med att det är den logotyp man jobbar med numera. NHK har gjort enormt mycket för klubben under framförallt senare år men de MÅSTE se över sin grafiska profil snart, deras logga är på alla sätt ett haveri.

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Jo sa samma sak till dom men har tydligen något avtal med kommunen om att ha TIMRÅ på framsidan

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...