lungan: Japp, det är en ynnest att i en lada nära sig få se denna gudabenådade spelare vecka ut och vecka in. Jag hade också helst sett honom i en SHL-tröja det stod Timrå IK på, även om jag då bara kunnat se honom en sex-åtta gånger på en säsong. Istället för som nu allt mellan 40-50 matcher. Jag tror han har det rätt bra i Växjö. Det är svårt att hitta nån bättre tränare än Sam Hallam att fostras av.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hade också helst sett honom i en SHL-tröja det stod Timrå IK på, även om jag då bara kunnat se honom en sex-åtta gånger på en säsong. Istället för som nu allt mellan 40-50 matcher.
Jag tror han har det rätt bra i Växjö. Det är svårt att hitta nån bättre tränare än Sam Hallam att fostras av.