Angående intervjun är det väl inte något fel på själva frågorna, men svaren är ju inte sällan bara patetiska. Ungefär vad man kan förvänta sig av någon som ser så tråkig ut som han gör på bilden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Angående intervjun är det väl inte något fel på själva frågorna, men svaren är ju inte sällan bara patetiska. Ungefär vad man kan förvänta sig av någon som ser så tråkig ut som han gör på bilden.