Då var man nerknuffad ifrån första platsen.... Oskarshamn knep att ikväll.. Var i Västevik och flöjta i eftermiddag.. Tre bussar med Supportrar åkte till matchen.. Men Ragges pöjker kunde inte göra nått.. Hagges mål blev matchavgörande.. Imorgen möt vi Bofors Bobcats.. Ny tränare och lite nya spelare.. De lukta nytändning i lage.. Ta inge för givet imorgon för då går de åt helvete!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oskarshamn knep att ikväll..
Var i Västevik och flöjta i eftermiddag..
Tre bussar med Supportrar åkte till matchen..
Men Ragges pöjker kunde inte göra nått..
Hagges mål blev matchavgörande..
Imorgen möt vi Bofors Bobcats..
Ny tränare och lite nya spelare..
De lukta nytändning i lage..
Ta inge för givet imorgon för då går de åt helvete!