{7412}: Det bästa vore om vi sa upp våra abonnemang samtidigt och på given signal. Cmore har redan ekonomiska problem, så ett rejält abonnemangtapp kan slå hårt. Slår man till mot cmore och det blir kännbart för dem ändras nog fördelningen rätt snabbt. Att vänta och säga upp abb. i april är nog rätt verkningslöst då de räknar med ett visst tapp då. Protester med namnsamligar och diverse listor på nätet är ofta verkningslöst om man vill ha någon effekt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det bästa vore om vi sa upp våra abonnemang samtidigt och på given signal. Cmore har redan ekonomiska problem, så ett rejält abonnemangtapp kan slå hårt. Slår man till mot cmore och det blir kännbart för dem ändras nog fördelningen rätt snabbt. Att vänta och säga upp abb. i april är nog rätt verkningslöst då de räknar med ett visst tapp då. Protester med namnsamligar och diverse listor på nätet är ofta verkningslöst om man vill ha någon effekt.