+ 6
Inlägg: 1858656
Svarskommentarer
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: har pantern fans på plats? Jag försöker inte ens vara ironisk, jag ser BARA tomma stolar från tv-soffan.
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
Tycker 1a perren var jättebra. Men om det är någon jag skulle vilja klaga på så är det John W. Ineffektiv och noll spelförståelse!
Ja, det var jävligt snyggt faktiskt! Och Dahlén fortsätter att leverera kassar. Någon här tippade att han skulle avgöra i sd och så kanske det blir? 🙂
Ett jubel för min del i alla fall även om det borde ha varit fler av den varan. Har nog aldrig fått uppleva en vinst mot Pantern, så det vore sannerligen på tiden. I det här läget skulle jag bli förbannat besviken om vi inte lyckas ta minst två poäng. 😐
Tyvärr fortsätter illamåendet. Måste försöka äta något. Satans halsbränna. 🙁
Tillägger att Panterns matcharrangemang i Isstadion än en gång är oerhört sympatiskt. Mycket trevliga fans som bara hejar fram sitt eget lag och inte hatar vårt. Annat än i Gavlerinken det. 😎