Tänk er till våren, avgörande match, klockan står på 19.50 i tredje perioden, hela NHK är fylld av rödvita supportrar, hela hallen räknar ner, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SHL-Platsen är vår!!!
Sjuk känsla om en eventuell avgörande match spelas på hemmaplan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
SHL-Platsen är vår!!!
Sjuk känsla om en eventuell avgörande match spelas på hemmaplan.