Ut med fanskapet!!!
Inlägg: 1861047
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2018-01-03
Bra förstaperiod men lite för lätta skott. Å andra sidan spelar väl SSK bortaspel hemma med hela laget hem i försvar och väldigt försiktigt.
Vi har varit bra på att fånga in SSK:s försök till uppspel. Alternativt är de riktigt klappkassa på det momentet....
Frågan nu är om vi klarar att hålla hög kvalitet i en andraperiod. Och vad SSK ändrar på för så här kan inte de fortsätta.
Vi har varit bra på att fånga in SSK:s försök till uppspel. Alternativt är de riktigt klappkassa på det momentet....
Frågan nu är om vi klarar att hålla hög kvalitet i en andraperiod. Och vad SSK ändrar på för så här kan inte de fortsätta.