1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 186158

Sv: Proffs domare ?
Tycho: Tycker domarna är bra som det är, proffsdomare finns i stora ligor som Serie A NHL mfl tror inte det finns ekonomi att ha proffsdomare i ES, men visst skulle det vara bättre för domarna att förbereda sig för match mm men tror knappast dom skulle dömma bättre om dom var yrkesmän, tror inte det blir bättre domare för det, ska vara "Pipet" då lokal korpdomare i rinkbandy mm han skulle bli bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.